Часті питання
Часті питання покупців
У мене є спеціальні питання щодо доставки (товару), на які я хотів би отримати відповіді…
Ви матимете можливість поставити всі питання, пов'язані з доставкою, при виконанні замовлення. Перед здійсненням доставки з Вами обов'язково зв'яжуться і домовляться про спосіб, час та місце передачі товару. Якщо відповіді Вас не влаштують, Ви завжди можете відмовитись від замовлення на будь-якому етапі його виконання магазином.
Я зробив замовлення, зі мною ніхто не зв'язався, що мені робити?
Зателефонуйте нам за телефоном +38-095-180-23-67 і Ми допоможемо Вам з усіх питань, пов'язаних із процесом покупки у нас на сайті.
У мене є питання щодо товару...
У Вас завжди є можливість надіслати нам листа. Під картинкою будь-якого товару є іконка у вигляді конверта або на лоті кожного товару є праворуч кнопка "Задати питання щодо товару". Натисніть на неї та викладіть Ваше запитання чи прохання. Ми вам у найкоротший термін відповімо"
Навіщо мені реєструватися?
Реєстрація дисконтної картки в загальній базі даних власників дозволяє отримувати інформацію про новинки, ексклюзивні послуги, знижки, спеціальні пропозиції* та розіграші призів протягом усього терміну користування дисконтною карткою.
Як оплатити рахунок вам на картку якщо я зробив замовлення на жилку. Номер рахунку мені так і не надійшов?
У всіх випадках при виборі форми оплати рахунок виставляє наш менеджер після того, як у телефонному режимі погодив з Вами всі деталі щодо відправлення та оплати вашого замовлення. Так як ваше замовлення було оформлене після полудня на обробку, воно потрапить вже тільки завтра вранці. На термін доставки це ніяк не вплине. Чекайте на дзвінок.
Доброго дня, хочу придбати Намет Royale Classic Bivvy (CUM148), чи є в наявності, яка вартість?
Ціни на сайті на сьогоднішній день актуальні, наявність товарів на сайті також актуальна (реальна). Все, що ви бачите на сайті під статусом "є в наявності" все реально в наявності та може бути відправлено в день замовлення. Раджу додати все, що Вас цікавить у аркуш побажань, таким чином система автоматично повідомить Вас про прибуття продукції на склад.
Є можливість привезти на замовлення? треба 4 штуки?
Ті товари, які ми привозимо виключно на замовлення на сайті, мають статус "під замовлення" все інше ми приходимо. Тобто ми замовили дані котушки і вони повинні у нас з'явитися на початку березня. Найкращий спосіб не пропустити їх, це додати "лист побажань" таким чином система Вас автоматично сповістить про прибуття даної позиції на склад у вигляді листа.